War Pigs

War Pigs

COMMENTAIRES:

    Reply

    Oh yeah... \nMs.Chang i have a parasite =/"

    Reply

    They copied prototype game animation"

    Reply

    is he weakness still a bell ring?"

    Reply

    This movie looks TERRIBLE. Y'all are bugging out."

    Reply

    Coool"

    Reply

    Trending in Turkey 🇹🇷"

    Reply

    now this just looks like a prototype game"

    Reply

    Tamil dubbed"

    Reply

    i feel like that was all just a hidden message from the pedo ring/human trafficking. listen to the audio only and dont watch the video. kinda trippy"

    Reply

    Here i am back again.....we are War Pigs....."

    Reply

    Am I really the only one who thinks this looks awful?"

    Reply

    Who else waiting for this?"

    Reply

    0:47 \"Human beings are disposable.\"\n\n\n\n\n(like a turd in the wind)"

    Reply

    His voice is a new kind of asmr"

    Reply

    wow, this movie I have been waiting for a long time, finally came up"

    Reply

    ÖRÜMCEK ADAM YOK MU"

    Reply

    https://youtu.be/NdOrQ6Av5qA"

    Reply

    Guys pls do something with the voice of War Pigs. It was not very clear. Had difficulty in understanding the words.✌✌✌✌ Still it was very awesome 😍😍😍😍"

    Reply

    Song from movie soundtrack https://youtu.be/1SMc554KuWc you're welcome"

    Reply

    Aq mau.nnton"

    Reply

    one question. where is spiderman?"

    Reply

    ryy"

    Reply

    Mekemmmel"

    Reply

    “In Association”..."

    Reply

    El es War Pigs, el si es War Pigs."

    Reply

    vigorously keeps replaying 1:29 again and again"

    Reply

    0:30 when you in the kitchen at 3am"

    Reply

    He looks fucking amazing but I'm not getting to hyped"

    Reply

    Bruh I can't wait for this to come out"

    Reply

    His sound is not clear"

Sites

Suggestions


Events

View More
  • Duis molestie nunc les.

    Duis molestie nunc nec felis sollicit udin sed ornare lorem varius.

  • Duis molestie nunc les.

    Duis molestie nunc nec felis sollicit udin sed ornare lorem varius.

  • Duis molestie nunc les.

    Duis molestie nunc nec felis sollicit udin sed ornare lorem varius.