Notre Dame

Notre Dame

COMMENTAIRES:

    Reply

    I just can't wait for it. It looks really cool 😎"

    Reply

    oh yeah, i have a parasite"

    Reply

    Notre Dame is cool af and it looks like the game Prototype in a movie. I am IN."

    Reply

    Move Downlod link....plizzzz"

    Reply

    The Trailer is Badass but Sony plz do something with Notre Dame's voice make it more and more clear plz.. Other wise the trailer is 10/10"

    Reply

    Finally, after a decade..."

    Reply

    This trailer is dope but the lack of people not being scared and just standing there was a bad call, people should be running and screaming wtf xD"

    Reply

    Yes"

    Reply

    WE. ARE Notre Dame."

    Reply

    Imagine if this was R rated"

    Reply

    2:19 Is that Carnage?!"

    Reply

    His eyes is made off a sperm.."

    Reply

    Someone ejaculate the sperm on Notre Dame's eyes.."

    Reply

    Childhood coming back right here"

    Reply

    Notre Dame\nyou are my ni--\nperson"

    Reply

    The night of s2??"

    Reply

    OCTOBER 5 IS A DATE OF REAL TIME"

    Reply

    They used real demons on the set."

    Reply

    #nishadshah\n must watch it...\nDon't miss it"

    Reply

    ...rolling down the street, like a turd, in the wind. Haha!! Love it!!"

    Reply

    Just imagine MCU Spider-Man and this Notre Dame fighting"

    Reply

    I rather be Notre Dame then Spider-Man"

    Reply

    Idk it looks great but the storyline is kinda meh"

    Reply

    Trending #6 At Indonesia, L"

    Reply

    Gud mhank"

    Reply

    IS IN OCTOBER REALESE DAT ITS REAL DATE OCTOBER"

    Reply

    Awesome"

    Reply

    marvel with Notre Dame is so dark and DC with shazam is so funny, why are they confused?!"

    Reply

    What a badass trailer"

    Reply

    wow"

Sites

Suggestions


Events

View More
  • Duis molestie nunc les.

    Duis molestie nunc nec felis sollicit udin sed ornare lorem varius.

  • Duis molestie nunc les.

    Duis molestie nunc nec felis sollicit udin sed ornare lorem varius.

  • Duis molestie nunc les.

    Duis molestie nunc nec felis sollicit udin sed ornare lorem varius.